Finanční odbor
zajišťuje:
- rozpočet - sestavení dle požadavků Rady města, Zastupitelstva města a podřízených organizací, úpravy rozpočtu během roku
- rozbory hospodaření (2x ročně), čtvrtletně informace o stavu finančních prostředků pro Radu města a finanční výbor Zastupitelstva města,
- příjem faktur, jejich účtování a úhrady dle splatnosti,
- sledování investic,
- zpracování dokladů a jejich uzávěrku vždy ke konci měsíce, vč. povinných výkazů Ministerstva financí ČR,
- zpracování daňových přiznání FÚ, odvody daní,
- statistické výkazy včetně ISP (informační systém o platech)
- rozúčtování energií na organizace, vyúčtování pečovatelských služeb,
- vyhotovování předpisných seznamů na pohledávky a odpis pohledávek,
- vedení knih pohledávek dle jednotlivých položek rozpočtové skladby,
- kino - náklady a výnosy
- příspěvky na provoz příspěvkových organizací města (mateřské školy, základní školy, základní umělecká škola)
- nájem hrobových míst na místním hřbitově (smlouvy, úhrady)
- prodej knih a pohlednic
- kino - náklady a výnosy,
- příspěvky na provoz příspěvkových organizací města,
- prodej knih a pohlednic,
- hlášení městským rozhlasem
- pokladna - zpracování obratů a položek probíhajících přes pokladnu (výdajové, příjmové, VHČ a Sociální fond),
- vedení evidence psů,
- komunální odpad, skládkování,
- vyúčtování činnosti Komise pro projednávání přestupků (KPP) a jejich faktur na obce, uložené pokuty KPP,
- poplatky z místa, vybírání místních a správních poplatků,
- nájemné z bytů a nebytových prostor a vyúčtování ostatních nákladů,
- proúčtování drobného dlouhodobého hmotného majetku a dlouhodobého hmotného majetku, včetně zařazení do inventarizace, odpis pohledávek dle pokynů hlavní inventarizační komise a rozhodnutí Rady města,
- příprava a zpracování inventarizace majetku k 30.11. běžného roku, včetně vyhodnocení výsledků,
- dokladová inventarizace k 31.12. běžného roku,
- statistické výkazy,
- mzdy - komplexní zpracování mzdové agendy, tj. pracovní smlouvy, dohody o činnosti, dohody o provedení práce,
- smluvní zpracování mezd pro některé obce z Ivanovické brány,
- ostatní: komunikace s pojišťovnami při likvidaci škod na majetku města, jednání s bankami,
Číslo účtu pro příjem plateb: 19-622731/0100
Žádáme o uvádění správného variabilního symbolu (v případě místních poplatků na vyžádání), případně textu pro příjemce pro lepší přiřazení plateb. Děkujeme.
Formuláře pro přiznání k místním poplatkům:
Ohlášení poplatníka místního poplatku komunální odpad
Ohlášení poplatníka místního poplatku komunální odpad - vlastník nemovitosti
Ohlášení poplatníka místního poplatku ze psů