Menu
Město Ivanovice na Hané
Ivanovice na Hané

Finanční odbor

zajišťuje:

  • rozpočet - sestavení dle požadavků Rady města, Zastupitelstva města a podřízených organizací, úpravy rozpočtu během roku
  • rozbory hospodaření (2x ročně), čtvrtletně informace o stavu finančních prostředků pro Radu města a finanční výbor Zastupitelstva města,
  • příjem faktur, jejich účtování a úhrady dle splatnosti,
  • sledování investic,
  • zpracování dokladů a jejich uzávěrku vždy ke konci měsíce, vč. povinných výkazů Ministerstva financí ČR,
  • zpracování daňových přiznání FÚ, odvody daní,
  • statistické výkazy včetně ISP (informační systém o platech)
  • rozúčtování energií na organizace, vyúčtování pečovatelských služeb,
  • vyhotovování předpisných seznamů na pohledávky a odpis pohledávek,
  • vedení knih pohledávek dle jednotlivých položek rozpočtové skladby,
  • kino - náklady a výnosy
  • příspěvky na provoz příspěvkových organizací města (mateřské školy, základní školy, základní umělecká škola)
  • nájem hrobových míst na místním hřbitově (smlouvy, úhrady)
  • prodej knih a pohlednic
  • kino - náklady a výnosy,
  • příspěvky na provoz příspěvkových organizací města,
  • prodej knih a pohlednic,
  • hlášení městským rozhlasem
  • pokladna - zpracování obratů a položek probíhajících přes pokladnu (výdajové, příjmové, VHČ a Sociální fond),
  • vedení evidence psů,
  • komunální odpad, skládkování,
  • vyúčtování činnosti Komise pro projednávání přestupků (KPP) a jejich faktur na obce, uložené pokuty KPP,
  • poplatky z místa, vybírání místních a správních poplatků,
  • nájemné z bytů a nebytových prostor a vyúčtování ostatních nákladů,
  • proúčtování drobného dlouhodobého hmotného majetku a dlouhodobého hmotného majetku,  včetně zařazení do inventarizace, odpis pohledávek dle pokynů hlavní inventarizační komise a rozhodnutí Rady města,
  • příprava a zpracování inventarizace majetku k 30.11. běžného roku, včetně vyhodnocení výsledků,
  • dokladová inventarizace k 31.12. běžného roku,
  • statistické výkazy,
  • mzdy - komplexní zpracování mzdové agendy, tj. pracovní smlouvy, dohody o činnosti, dohody o provedení práce,
  • smluvní zpracování mezd pro některé obce z Ivanovické brány,
  • ostatní: komunikace s pojišťovnami při likvidaci škod na majetku města, jednání s bankami,

 

Číslo účtu pro příjem plateb: 19-622731/0100

Žádáme o uvádění správného variabilního symbolu (v případě místních poplatků na vyžádání), případně textu pro příjemce pro lepší přiřazení plateb. Děkujeme.

 

Formuláře pro přiznání k místním poplatkům:

Ohlášení poplatníka místního poplatku komunální odpad

Ohlášení poplatníka místního poplatku komunální odpad - vlastník nemovitosti

Ohlášení poplatníka místního poplatku ze psů

 

 

Městský úřad

Svoz odpadu

Únor 2023
Po Út St Čt So Ne
30
31 1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 1
2
3 4 5

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30 31 1
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
1
11
1
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
1
26
27 28 1 2 3 4 5

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Geoportál

geoportál

nahoru